FAQ - Frågor & Svar


Frågor & Svar:

Hur kan jag kontakta er?
Tveka inte att höra av dig till oss, det kan du göra genom att fylla i kontaktformuläret längst ner i högra hörnet på vår hemsida. Det går även bra att kontakta oss via sociala medier ("Smartaur" på Facebook & "smartaur.se" på Instagram).

Erbjuder ni öppet köp på era produkter?
Du har alltid 30 dagars öppet köp hos oss på SmartaUr.
Förutsättningen är att du har kvar ditt kvitto och att produkten
och dess förpackning är i nyskick. Observera att du som kund
står för returkostnaden.

Vad erbjuder ni för betalningsalternativ?
Säkra betalningar via Paypal eller vanlig kortbetalning.

Vad kostar frakten?
Du betalar inget för frakten, vi erbjuder våra kunder fraktfritt.

Hur hjälper ni till om det skulle vara fel på en produkt?
Du som konsument kan reklamera fel på produkten i upp till tre år från inköpstillfället. Om felet är ursprungligt, exempelvis fabrikationsfel så kan vi antingen

  • byta produkten till en ny, felfri
  • ge dig prisavdrag
  • ge dig pengar tillbaka
  • ge dig ersättning för reparation